صفحه اصلی / مداکار / فراری در ۳۰ ماه آینده در رابطه با ساخت خودروی اس یو وی خود تصمیم می‌گیرد!

فراری در ۳۰ ماه آینده در رابطه با ساخت خودروی اس یو وی خود تصمیم می‌گیرد!

فراری (Ferarri) خودروسازی نیست که بخواهد عجولانه تصمیم بگیرد. به همین دلیل گفته است که طی ۳۰ ماه آینده تصمیم نهایی خود را در زمینه ساخت یک نمونه در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند (SUV) می‌گیرد.

منابع خبری گفته‌اند که این خودروساز مشهور ایتالیایی واقعا می‌خواهد یک اتومبیل شاسی بلند چهار در بسازد. انجام چنین کاری یک حرکت هوشمندانه محسوب می‌شود زیرا از یک طرف اتومبیل‌های اس یو وی بیشترین میزان فروش را در بازار دارند و از طرف دیگر سایر شرکت‌های خودروسازی مشهور مثل پورشه (Porsche)، مرسدس بنز (Mercedes Benz)، مازراتی (Maserati) و حتی لامبورگینی (Lamborghini) هم در زمینه ساخت خودروهای اس یو وی فعالیت دارند.

گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است از این امر حکایت می‌کنند که فراری نتیجه تصمیم نهایی خود را در زمینه ساخت اتومبیل‌های شاسی بلند در طول ۳۰ ماه آینده اعلام می‌کند. احتمالا علت این تعلل این است که خودروساز ایتالیایی می‌خواهد ببیند که لامبورگینی، رقیب هموطنش، چه بازخوردی را از فروش مدل اوروس (Urus) دریافت می‌کند. در حال حاضر می‌توان گفت که خودروی جی تی سی ۴ لوسو (GTC4 Lusso) با چهار صندلی جدیدترین اتومبیل خانوادگی محسوب می‌شود که فراری می‌خواهد در اختیار طرفداران و مشتریانش بگذارد.

ین که خودروساز تند و تیز ایتالیایی بخواهد از تولید خودروی اس یو وی خود صرف نظر کند، تعجب برانگیز است زیرا همان طور که گفته شد این نوع از محصولات در دنیای اتومبیل سازی بیشترین میزان رشد فروش را دارند. فراری همیشه پاسخگوی نیاز مشتریان ثروتمندش بوده و خودروهای مختلفی را به این منظور عرضه کرده است با وجود این در صورتی که این سازنده از ساخت خودروهای اس یو وی صرف نظر کند باز هم دلیلی برای ناراحت شدن وجود ندارد زیرا شما می‌توانید با خرید یک بنتایگا (Bentayga) از شرکت بنتلی (Bentley) به نیاز خود برای رانندگی با یک اس یو وی لوکس و قدرتمند پاسخ دهید.

درباره نویسنده :