صفحه اصلی / بلاگPage 2

مراحل شستشوی کفپوشهای سه بعدی خودروها | کفپوش سه بعدی سانا

یکی از برترین ویژگی های کفپوش های سه بعدی سانا، سادگی شست و شوی آنهاست. در ادامه به شما نشان می دهیم که چگونه می توان کفی های سانا را به سادگی و تنها در چهار مرحله کاملا تمیز نمود. خارج کردن و تکاندن     کفپوش ها را از خودرو خارج کنید و گرد و غبار و زباله ها را از روی کفپوش بتکانید. همچنین میتوانید قبل از خارج

راه اندازی سامانه حمل رایگان در فروشگاه اینترنتی مداکار

فروشگاه اینترنتی مدا کار با آغاز راه اندازی حمل و تحویل رایگان ، این امکان را برای کاربرانش ایجاد نمود تا برای کلیه خریدهایشان که بالای 100 هزار تومان است را بصورت رایگان تحویل بگیرند .

روکش صندلی برای انواع خودرو

بانک روکش صندلی اتومبیل متین بانک روکش متین مفتخر است با ارائه با کیفیت ترین محصولات خودرویی پاسخی برای نیاز شما مشتریان وفادار باشد . مدیران مجموعه بانک روکش متین با ارج نهادن به سلایق شما ، تمام سعی و کوشش خود را بکار گرفته تا با خلق بی نظیرترین روکش ها شمارا از صرف وقت و هزینه بیشتر برحذر دارد ، ازین رو با سلیقه خود جنس و رنگ

مزایای استفاده از کفی صندوق عقب خودرو

مزایای استفاده از کفی صندوق عقب : پاکیزه ماندن صندوق عقب عایق رطوبتی صندوق ( ضد آب ) رهایی از بوهای نامطلوب صندوق، بر اثر ریختن مایعات نظافت آسان و راحت دوام بسیار بالا بانک روکش متین با جمع آوری محصولات با کیفیت خودرو اعم از : روکش صندلی – کفی صندوق عقب – کفی سه بعدی – زیرپایی فابریک – دورفرمان – عرقگیر – عایق درب موتور و سایر

بانک روکش صندلی اتومبیل متین | نمایندگی رسمی کفی سه بعدی سانا

مزایای استفاده از کفی سه بعدی سانا : نظافت آسان در زمان کمتر ماشین شما از فابریکی در نمی آید یعنی بدون بازو بسته کردن اجزای ماشین به راحتی نصب می شود به علت قالبی بودن هیچ حرکتی نمیکند (سر نمیخورد) به پا و پدال گیر نمیکند با مراجعه به بانک روکش متین ضمن تهیه این محصول کارآمد از محصولات دیگر ما از جمله : روکش صندلی – کفی صندوق

استفاده از عرق گیرصندلی خودرو در تمامی فصول سال

با توجه به اینکه همه مردم براین باورند، که عرق گیر فقط روزهای گرم تابستان کاربرد دارد. در حالی که گرمای تابستان را میتوان، با کولر ماشین کمی کنترل کرد، تا عرق کردن به حداقل برسد، ولی در زمان سرمای فصل زمستان با روشن بودن بخاری، و نشستن در خودرو برای مدت زیاد نمیتوان جلوی عرق کردن را گرفت، و در هر بار پیاده شدن از خودرو سرمای شدید موجب

تویوتا لاستیک های بی هوازی را برای ساخت EVS های سبک تر دنبال می کند

TOKYO – تویوتا موتور تحقیق می کند که لاستیک های بدون هوا برای کمک به کاهش وزن وسایل نقلیه، عملکرد باتری و کاهش سوخت و افزایش عملکرد . مهندس ارشد Takao Sato گفت که این خودروساز در حال استفاده از تایرهای بدون هوای – با موتورهای شخصی در هر چرخ – در خودرو برای اولین بار با خودرو مفهومی هیدروژنی، Fine-Comfort Ride در نمایشگاه توکیو در هفته گذشته معرفی شد.

طراحی منحصر به فرد خودرو توسط ژاپنی ها

طراحی منحصر به فرد خودرو توسط ژاپنی ها هنگامی که به طراحی خودرو می آید، ژاپنی ها امروز به معنای واقعی کلمه زبان خود را می گویند. خودروسازان کشور در حال ایجاد یک رنسانس بزرگ یک ظاهر طراحی شده و عمیق به واژگان محلی برای توصیف خلاقیت های آینده خود می پردازند. منحنی های حسی، ورزش های آوانگارد و تکنولوژی پیشرفته Zen در نمایشگاه خودروی توکیو هفته گذشته در نمایشگاه

نگاهی به امکانات جالب فورد جی تی ۲۰۱۷ ، ابرخودرویی ۱.۵ میلیارد تومانی با ژن برتر

ابرخودروی فورد جی تی (Ford GT) برای اولین بار در نمایشگاه خودروی دیترویت ایالات متحده در سال ۲۰۱۵ به نمایش عمومی درآمد و اندکی بعد نمونه مسابقه‌ای آن توانست عنوان نخست را در مسابقات ۲۴ ساعته لمان (Le Manns 24 Hours) از آن خود نماید. در ادامه نگاهی به تعدادی از ویژگی‌ها و تجهیزات جالت توجه این خودرو خواهیم داشت. فورد جی تی ۲۰۱۷ فورد جی تی ۲۰۱۷ آخرین نسل

فراری در ۳۰ ماه آینده در رابطه با ساخت خودروی اس یو وی خود تصمیم می‌گیرد!

فراری (Ferarri) خودروسازی نیست که بخواهد عجولانه تصمیم بگیرد. به همین دلیل گفته است که طی ۳۰ ماه آینده تصمیم نهایی خود را در زمینه ساخت یک نمونه در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند (SUV) می‌گیرد. منابع خبری گفته‌اند که این خودروساز مشهور ایتالیایی واقعا می‌خواهد یک اتومبیل شاسی بلند چهار در بسازد. انجام چنین کاری یک حرکت هوشمندانه محسوب می‌شود زیرا از یک طرف اتومبیل‌های اس یو وی بیشترین میزان فروش

بررسی تخصصی MG 6

اوایل دهه 1920 و در شهر آکسفورد بود که کمپانی MG توسط سسیل کیمبر (Cecil Kimber)، یکی از کارکنان گاراژ موریس تأسیس شد تا بعدها مبدل به نماد خودروهای اسپرت بریتانیایی شود. کمپانی نام برده طی این سال ها دائمأ دست به دست چرخید، به طوری که از 1935 به Morris Motors فروخته شد و چند سال بعد، زیر نظر British Motors رفت. سپس در 1982 شرکت Austin Rover مدیریت