صفحه اصلی / مداکار / بهترین روکش صندلی های ماشین

بهترین روکش صندلی های ماشین

بهترین روکش صندلی های ماشین

برای بعضی ها ، روکش صندلی های اتومبیل شیک ترین لوازم جانبی نیستند که می توانید به وسیله نقلیه خود اضافه کنید ، اما ارزش آنها در نگه داشتن فضای داخلی شما را میتواند بسیار شیک کند. برخی از روکش های صندلی اتومبیل قابل جابجایی دارای الگوها و رنگ های فانتزی هستند که فضای داخلی شما را لذت بخش می کنند  ، اما هدف اصلی آنها تمیز نگه داشتن صندلی های ماشین شماست. روکش صندلی های اتومبیل اعم از  محافظت در برابر نشت ، خاک  و یا حتی عرق محافظت می کنند ، دارای قیمت ها و جنس های مختلفی هستند ، بنابراین خرید آنها به همان راحتی که در ابتدا تصور می کنید آسان نیست.

بزرگترین مسئله هنگام خرید روکش صندلی اتومبیل این است که اکثر محصولات متناسب با حنوع خودرو طراحی شده اند. اگرچه این برای اکثر حودرو  ها عالی است ، اما برخی از استفاده کنندکان به دلیل تفاوت صندلی های مختلف خودرو ها  ، نمی توانند هرنوع روکش صندلی را انتخاب کنند

در این مقاله ، ما به بهترین روکش صندلی های ماشین و آنچه باعث محبوبیت آنها می شود ، نگاهی خواهیم انداخت ، همچنین انواع مختلف روکش و مواردی را که باید هنگام خرید روکش صندلی ماشین جستجو کنید ، توضیح خواهیم داد.

این موجود در انواع رنگ‌ها و سبک‌ها بر روی صندلی خودرو از گروه FH قرار دارد . اینها جلدهای جهانی هستند که شامل دو سطل جلو و دو پوشش headrest هستند . این پوشش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تقریبا ً تمام صندلی‌ها را جا به جا کنند , این پوشش‌ها از پارچه پلی استر با کیفیت خوب , راحت و قابل تنفس با padding ۳ mm ساخته شده‌اند که تمیز کردن آن‌ها از زمان قابل شستشو , آسان است . خریداران می‌تواند از سیاه , سبز / سیاه , آبی / سیاه , سبز / سیاه , نارنجی / سیاه , قرمز / سیاه , قرمز / سیاه , قرمز / سیاه , قرمز / سیاه , نعناع و کراوات انتخاب کند .
این صندلی‌ها قابلیت باز کردن ( opening ) Velcro را پوشش می‌دهند و تسمه‌های قابل تنظیم دارند که نصب و حذف آسان را انجام می‌دهند . علاوه بر این , این محصول با صندلی‌های داغ تداخل نخواهد داشت . از همه مهم‌تر , آن‌ها یکی از the صندلی‌های موجود در آمازون هستند .
در حالی که این یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های موجود در آمازون است و این انتخاب ما است ، سهم عادلانه ای از نظرات منفی دارد . با توجه به هزینه محصول ، برخی از مالکان شکایت دارند که این ماده بسیار ارزان است . بررسی‌های مثبت نشان می‌دهند که این پوشش‌ها چگونه نصب می‌شوند و چگونه به طور دقیق با رنگ نشان‌داده‌شده در عکس‌های محصول همخوانی دارند . با این حال ، مهم‌تر از همه، این صندلی‌ها کار مناسبی برای حفاظت از صندلی‌های اتومبیل در قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه را انجام می‌دهند . ما به خاطر تنوع رنگ‌ها و سبک‌های خود به همراه قیمت آن‌ها ، آن‌ها را توصیه می‌کنیم .

این که آیا می‌خواهید ظاهر کارخانه خود را باز کنید یا نه , و یا به دنبال افزودن یک تماس سفارشی هستید , جلد چرمی Katzkin نیز این پاسخ است . Katzkin یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان خودرو سازی است – و دلیل خوبی دارد. این شرکت محصولاتی را عرضه می‌کند که اغلب وسایل نقلیه در ایالات‌متحده فروخته می‌شوند و یک کارخانه شبیه به کارخانه دارند و این کار اغلب بهتر از صندلی اصلی شما است .
دلیل این که صندلی چرمی Katzkin کاملا ً تمیز است این است که آن‌ها درست مثل پارچه کارخانه یا پوست چرمی نصب می‌شوند ، به عنوان مثال به طور مستقیم بر روی بخش داخلی و ساختار صندلی . این به این معنی است که برای نصب پوشش‌های Katzkin باید ابتدا پوشش کارخانه را حذف کنید ، که به همین دلیل است که شرکت توصیه می‌کند که وسیله نقلیه خود را به برنامه نصب تایید شده ببرید . با این حال ، اگر در حذف و دوباره کندن یک صندلی اتومبیل تجربه دارید ، این قطعا ً یک پروژه خودتان است که می‌توانید در خانه انجام دهید . اگر گفته شود ، اینها پوشش صندلی نیستند که شما می‌توانید به سادگی بر روی صندلی‌های کارخانه خود سر بزنید ، بندها را ببندید و به جاده برخورد کنید، بنابراین بر طبق آن برنامه‌ریزی کنید.
به خاطر این واقعیت که صندلی چرمی Katzkin متناسب با پوست صندلی کارخانه است ، محصولات آن‌ها مخصوص وسایل نقلیه هستند . هر جعبه شامل قسمت بالایی و پایینی صندلی جلو و عقب و همچنین هر نوع headrests مجزا می‌باشد در زمانی که قابل‌اجرا باشد. اگر روکش پارچه‌ای داشته باشید و بخواهید به کارخانه خود ارتقا دهید ، یا اگر چرمی کارخانه قدیمی تان به نظر خسته و فرسوده می‌رسید ، می‌توانید به شما کمک کنید به شما بهترین ظاهر کارخانه را بدهد .
این یک محل مورد حمایت است .

 

درباره نویسنده :